کد خبر : 208107
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 17:55

اپل بی سر و صدا آی پد (۲۰۲۲) را با سیم کارت الکترونیکی در چین عرضه می کند

اپل بی سر و صدا آی پد (۲۰۲۲) را با سیم کارت الکترونیکی در چین عرضه می کند

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا دیروز، اپل از مداد جدید و ارزان‌تری رونمایی کرد. و اگر بیانیه مطبوعاتی چینی را برای این اطلاعیه باز کنید و تا انتهای آن حرکت کنید، خواهید دید که این شرکت همچنین نسخه جدیدی از iPad اپل (۲۰۲۲) را معرفی کرده است. این فقط برای چین

Apple quietly launches iPad (2022) with eSIM in China

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا دیروز، اپل از مداد جدید و ارزان‌تری رونمایی کرد. و اگر بیانیه مطبوعاتی چینی را برای این اطلاعیه باز کنید و تا انتهای آن حرکت کنید، خواهید دید که این شرکت همچنین نسخه جدیدی از iPad اپل (۲۰۲۲) را معرفی کرده است. این فقط برای چین است و ارتقا در آن بازار واقعاً جدید است. می‌توانیم ببینیم که چرا کوپرتینو نمی‌خواهد از آن کار بزرگی کند.

نکته جدید این است که نسخه های ۵G این تبلت اکنون از eSIM پشتیبانی می کنند. قبلاً باید یک سیم کارت نانو قرار می دادید (و این هنوز یک گزینه است)، حالا اگر بخواهید می توانید از کارت فیزیکی صرف نظر کنید. توجه داشته باشید که این فقط برای مشترکین چین Unicom در دسترس است.

اپل بی سر و صدا آی پد (۲۰۲۲) را با سیم کارت الکترونیکی در چین عرضه می کند
البته اپل قبلاً تبلت‌های iPad (2022) با eSIM را در آمریکای شمالی، اروپا، هند و سایر بازارها به فروش می‌رساند، به همین دلیل است که این اعلامیه فقط برای چین است. بازار محلی گزینه های eSIM زیادی ندارد و حتی آیفون ها (که فقط eSIM در ایالات متحده هستند) هنوز از سیم کارت های فیزیکی استفاده می کنند.

نسخه ۵G iPad (2022) از Apple.com با قیمت ۴۸۰۰ یوان برای نسخه ۶۴ گیگابایتی در دسترس است، که این رقم برای نسخه فقط Wi-Fi 3600 یوان است. مدل ۵G 256 گیگابایتی ۶۰۰۰ یوان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح