کد خبر : 208113
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:50

تاریخ عرضه iQOO 12 در هند اعلام شد

تاریخ عرضه iQOO 12 در هند اعلام شد

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO از iQOO 12 و iQOO 12 Pro در ۷ نوامبر در چین رونمایی خواهد کرد و در ۱۲ دسامبر، مدل وانیلی “اولین کار بزرگ خود” را در هند انجام خواهد داد. iQOO 12 از طریق Amazon.in فروخته می شود، اما باید از طریق وب سایت

Alleged vivo iQOO 12 smartphone | Image source: Weibo

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا iQOO از iQOO 12 و iQOO 12 Pro در ۷ نوامبر در چین رونمایی خواهد کرد و در ۱۲ دسامبر، مدل وانیلی “اولین کار بزرگ خود” را در هند انجام خواهد داد. iQOO 12 از طریق Amazon.in فروخته می شود، اما باید از طریق وب سایت رسمی هند iQOO نیز در دسترس باشد.

iQOO در کمپین تبلیغاتی خود و یادداشت مطبوعاتی که دریافت کردیم به iQOO 12 Pro اشاره نکرده است، به این معنی که نوع Pro در ماه آینده در کنار مدل وانیلی در هند عرضه نخواهد شد، یا به طور کلی از آن صرف نظر خواهد شد. از آنجایی که iQOO 11 Pro به هند نیامد، احتمال دومی بیشتر است.

iQOO جزئیاتی از مشخصات iQOO 12 را ارائه نکرده است، اما تایید کرده است که این سری از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ تازه معرفی شده بهره می برد. شعبه هند iQOO قبلاً گفته بود که iQOO 12 اولین گوشی هوشمند مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در هند خواهد بود. اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا نه، باید دید که شیائومی ۱۴، با داشتن همان تراشه در راس آن، به تازگی توسط اداره استانداردهای هند (BIS) تأیید شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح