کد خبر : 208111
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:51

فید تست اینستاگرام که فقط پست های افراد تایید شده را نشان می دهد

فید تست اینستاگرام که فقط پست های افراد تایید شده را نشان می دهد

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اینستاگرام روش‌های جدیدی را آزمایش می‌کند تا افراد بیشتری را به سمت خرید نشان تأیید سوق دهد. شرکت متا به کاربران این امکان را داده است که بر اساس همه افرادی که دنبال می‌کنند یا فقط چند مورد دلخواه، فید را که ترجیح می‌دهند ببینند انتخاب

Instagram Testing Feed That Only Shows Posts From Verified People

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اینستاگرام روش‌های جدیدی را آزمایش می‌کند تا افراد بیشتری را به سمت خرید نشان تأیید سوق دهد. شرکت متا به کاربران این امکان را داده است که بر اساس همه افرادی که دنبال می‌کنند یا فقط چند مورد دلخواه، فید را که ترجیح می‌دهند ببینند انتخاب کنند. با این حال، طبق گفته کانال پخش آدام موسری، رئیس اینستاگرام در اینستاگرام، این شرکت ممکن است به زودی به کاربران اجازه دهد که فقط پست های کاربران تأیید شده را مشاهده کنند. این ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش است و اینستاگرام به دنبال بازخورد کاربران برای توسعه بیشتر آن است.

در کانال پخش خود، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، تصویری را منتشر کرد که نشان می دهد سه گزینه از نحوه انتخاب یک کاربر برای فید خود را نشان می دهد. این سه گزینه شامل فید از کاربران Following، Favorites و Meta Verifies است. با توجه به پست او، این یک راه جدید برای افزایش دید کسب و کارها و سازندگان خواهد بود.

ویژگی جدید که به کاربران اجازه می‌دهد حلقه‌ها و پست‌های اینستاگرام را فقط از حساب‌های Meta Verified تماشا کنند، در مرحله آزمایشی است و فقط برای کاربران منتخب در دسترس است. این شرکت فاش نکرده است که کاربرانی که به این ویژگی آزمایشی دسترسی خواهند داشت، چه کسانی خواهند بود. همچنین مشخص نیست که آیا این ویژگی به چند منطقه محدود خواهد شد یا در سطح جهانی. بر اساس بازخوردهای دریافتی، این شرکت تغییرات بیشتری در ویژگی جدید ایجاد خواهد کرد.

با این حال، این مرحله می‌تواند راهی برای فشار دادن حساب‌های بیشتر برای تغییر به یک حساب تأیید شده باشد. طبق سیاست‌های اخیر متا، هر کسی می‌تواند انتخاب کند که نشان تأیید شده را با هزینه اشتراک اسمی پرداخت و خریداری کند. در اعلامیه رسمی این شرکت آمده است که Meta Verified را می توان برای برنامه های تلفن همراه با اشتراک ماهانه به مبلغ روپیه خریداری کرد. ۶۹۹ در iOS و Android، در حالی که قیمت ثابت است. ۵۹۹ برای تأیید در نسخه وب.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح