کد خبر : 208098
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:48

اپیک گیمز حدود ۸۳۰ کارمند را اخراج می کند و Bandcamp را واگذار می کند

اپیک گیمز حدود ۸۳۰ کارمند را اخراج می کند و Bandcamp را واگذار می کند

به گزارش ویکی نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – شرکت اپیک گیمز، سازنده «Fortnite» حدود ۸۳۰ کارمند یا ۱۶ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده و پلتفرم موسیقی آنلاین Bandcamp را کنار گذاشته است. این شرکت بازی‌های ویدیویی همچنین بخش بزرگی از SuperAwesome را که اپیک گیمز در سال ۲۰۲۰

The Epic Games logo, maker of the popular video game "Fortnite", is pictured on a screen

به گزارش ویکی نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – شرکت اپیک گیمز، سازنده «Fortnite» حدود ۸۳۰ کارمند یا ۱۶ درصد از کارکنان خود را اخراج کرده و پلتفرم موسیقی آنلاین Bandcamp را کنار گذاشته است.

این شرکت بازی‌های ویدیویی همچنین بخش بزرگی از SuperAwesome را که اپیک گیمز در سال ۲۰۲۰ به دست آورد، جدا خواهد کرد. SuperAwesome پلتفرمی برای توسعه‌دهندگان است تا ابزارهای ایمنی کودکان را در محصولات خود بگنجانند.

تیم سویینی، مدیر عامل شرکت، گفت: «در حالی که «فورت‌نایت» دوباره شروع به رشد کرده است، رشد عمدتاً به واسطه محتوای سازندگان با اشتراک درآمد قابل‌توجه انجام می‌شود، و این نسبت به زمانی که «Fortnite Battle Royale» شروع به کار کردیم، سود کمتری داشت. ایمیل به کارکنان

سوینی گفت که حدود دو سوم اخراج‌ها خارج از تیم‌های توسعه اصلی بوده و این کاهش به شرکت کمک می‌کند «به سمت دیگر سودآوری برود».

صنعت بازی های ویدیویی با کاهش هزینه ها دست و پنجه نرم می کند زیرا گیمرهای خسته از تورم در انتخاب عناوین محبوب انتخابی تر می شوند.

ناشران بازی‌های ویدیویی قدیمی نیز با شرکت‌هایی مانند Warner Bros Discovery که بازی مبتنی بر هری پاتر «میراث هاگوارتز» موفقیت بزرگی کسب کرد، برای کسب رتبه‌های برتر مبارزه کرده‌اند.

Epic از سال ۲۰۲۰ با اپل (AAPL.O) وارد یک نبرد حقوقی شده است، زمانی که این شرکت بازی ادعا کرد که رویه اپل برای دریافت ۳۰ درصد کمیسیون از پرداخت های درون برنامه ای در آیفون ها و سایر دستگاه ها، قوانین ضد تراست ایالات متحده را نقض می کند.

اپل روز پنج‌شنبه از دادگاه عالی ایالات متحده درخواست کرد تا حکمی را که مستلزم تغییر در قوانین اپ استور این شرکت ناشی از پرونده ضد انحصار است، لغو کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح