کد خبر : 208101
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:40

جزئیات باتری OnePlus Pad Go

جزئیات باتری OnePlus Pad Go

به گزارش ویکی نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus OnePlus Pad Go را در تاریخ ۶ اکتبر عرضه خواهد کرد و این شرکت قبلاً طراحی آن را با چند مشخصات فاش کرده است و آخرین اطلاعات در مورد اندازه باتری و سرعت شارژ این تبلت به ما می گوید. OnePlus Pad Go برخلاف OnePlus

OnePlus Pad Go's battery detailed

به گزارش ویکی نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus OnePlus Pad Go را در تاریخ ۶ اکتبر عرضه خواهد کرد و این شرکت قبلاً طراحی آن را با چند مشخصات فاش کرده است و آخرین اطلاعات در مورد اندازه باتری و سرعت شارژ این تبلت به ما می گوید.

OnePlus Pad Go برخلاف OnePlus Pad که در ماه فوریه رونمایی شد، یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC دارد که با باتری ۹۵۱۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۶۷ واتی عرضه شد.

OnePlus قبلاً فاش کرده بود که Pad Go دارای صفحه نمایش ۱۱.۳۵ اینچی ۲.۴K و چهار بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos است. همچنین دارای اتصال ۵G و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

جزئیات باتری OnePlus Pad Go
OnePlus فاش نکرد که Pad Go چه پردازنده ای در راس آن خواهد داشت، اما با عرضه تنها یک روز دیگر، انتظار کمی برای دانستن همه چیز در مورد مشخصات، قیمت و در دسترس بودن آن وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح