کد خبر : 208125
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:18

مشخصات اوپو A59 لو رفت، قیمتی معادل ۱۸۰ دلار دارد

مشخصات اوپو A59 لو رفت، قیمتی معادل ۱۸۰ دلار دارد

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا Oppo A59 با مشخصات کامل به صورت آنلاین ظاهر شد. به گفته کاربر X yabhishekhd، این گوشی مانند دوربین ها و ظرفیت باتری، سخت افزارهای زیادی را از سری Oppo A58 حفظ خواهد کرد، اما پیشرفت بزرگ چیپست Dimensity 6020 است که از اتصال ۵G پشتیبانی می

به گزارش ویک نیوز و به نقل از گسمارنا Oppo A59 با مشخصات کامل به صورت آنلاین ظاهر شد. به گفته کاربر X yabhishekhd، این گوشی مانند دوربین ها و ظرفیت باتری، سخت افزارهای زیادی را از سری Oppo A58 حفظ خواهد کرد، اما پیشرفت بزرگ چیپست Dimensity 6020 است که از اتصال ۵G پشتیبانی می کند.

برگه مشخصات اوپو A59 به صورت آنلاین فاش شد و قیمت آن ۱۸۰ دلار خواهد بود
A59 دارای یک LCD 6.56 اینچی با بریدگی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. رزولوشن پنل ذکر نشده است، اما می دانیم که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز خواهد داشت. دوربین‌های پشتی نسبتاً ابتدایی هستند – ۱۳ مگاپیکسل اصلی + ۲ مگاپیکسل ثانویه، تنظیمی است که در برخی از دستگاه‌های Reno دیده‌ایم.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می کند، اما دستگاه مشخصات باریکی را حفظ می کند – ضخامت فقط ۸.۱۲ میلی متر و وزن ۱۸۷ گرم. سایر مشخصات ذکر شده ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

افشاگر گفت که این گوشی در دو نوع در هند عرضه خواهد شد – ۴/۱۲۸ گیگابایت برای ۱۴۹۹۹ INR (180 دلار / ۱۶۵ یورو) یا ۶/۱۲۸ گیگابایت برای ۱۶۹۹۹ INR (205 دلار / ۱۸۵ یورو).

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خريد عمده بک لينک بهترين بک لينک ها

خرید رپورتاژ آگهی ارزان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح